میتوان مسافران را با توجه به هدفی که دارند، دسته بندی کرد. گاهی مسافرت با هدف گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات آخر هفته و یا سال انجام میشود و گاهی با هدف تجارت و بیزینس و کار برای فعالیتی که در آن مشغول هستند. گاهی نبز مسافران تجاری ترجیح میدهند درکنار کار، اوقات فراغت عالی و سفری تفریحی نیز داشته باشند. با توجه به افزایش رقابت در صنعت هتلداری و چگونگی جذب مسافران تجاری و تفریحی، یافتن راههایی برای جذب هر چه بیشتر این مسافران میتواند به به رونق اقتصادی در هتلها کمک کند. این مقاله سعی دارد نکتهها و راه حلهایی را برای این چالش مطرح نماید.
فعالیت فرهنگی شهرداری در استقبال از نوروز 99 بازدید : 520
دوشنبه 4 اسفند 1398 زمان : 10:34